Informacja o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko Starszego Inspektora

Komenda Powiatowa Policji w Grajewie

19-200 Grajewo ul. Wojska Polskiego 74a

Poszukuje kandydatów na stanowisko w korpusie służby cywilnej:

 

Starszego inspektora

w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia

 

Ogłoszenie umieszczono na stronie BIP Korpusu Służby Cywilnej - nr 141915

 

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo

Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 4.731,37 zł

Umowa na czas określony

 

Osoba na tym stanowisku:

  • organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii ogólnej oraz planowanie zadań,

  • właściwe sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie i wysyłanie dokumentów jawnych w zakresie swoich kompetencji,

  • nadzorowanie stanu i ochrony dokumentów znajdujących się w kancelarii oraz wykorzystywaniem pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii zgodnie z ich przeznaczeniem,

  • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli używanych w komórkach organizacyjnych KPP w Grajewie zgodnie z aktualną instrukcją,

  • przygotowywanie i przekazywanie w należyty sposób i na bieżąco, tj. do 31 marca roku następnego do archiwum KPP dokumentów wykorzystanych lub zbędnych do dalszej pracy, sporządzanie spisów i protokołów brakowania zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt,

  • ewidencjonowanie, przechowywanie przepisów jawnych wydanych przez MSWiA, KGP, KWP, KPP w rozbiciu na poszczególne lata i rodzaje.

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: średnie,

  • staż pracy co najmniej dwa lata,

  • znajomość przepisów kancelaryjnych, przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych i archiwizacji,

  • umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania ich w praktyce,

  • obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań

Co oferujemy

 

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

  • Dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników

  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

 

Dostępność

 

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

  • Jaka osobą z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składak dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%

 

Warunki pracy

 

  • praca wykonywana w warunkach biurowych w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,

  • praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

  • przed zatrudnieniem niezbędne będzie poddanie się procedurze w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczoną klauzulą „ściśle tajne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632)

  • winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnoprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),

  • stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.

 

Dodatkowe informacje

 

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

 

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

 

  • Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu lub pracy/

 

 

Aplikuj do: 06.09.2024 roku

 

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141915" na adres:

Komenda Powiatowa Policji

ul. Wojska Polskiego 74a

19-200 Grajewo

 

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2024 roku

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu/

  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Grajewie z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo e-mail: kpp@grajewo.bk.policja.gov.pl

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym w Komendzie Powiatowej Policji w Grajewie jest Katarzyna Jobda - Tołkacz, tel. kontaktowy: /47/ 7184 204, e-mail: iod.kpp@grajewo.bk.policja.gov.pl

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

  • Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej – do pobrania na stronie https://nabory.kprm.gov.pl pod ogłoszeniem o naborze

Metryczka

Data publikacji : 27.08.2024
Data modyfikacji : 02.10.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
Osoba udostępniająca informację:
Ewa Szmigiel Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Ewa Szmigiel
do góry