Oferta pracy na stanowisko Starszego Inspektora
Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
19-200 Grajewo ul. Wojska Polskiego 74a
Poszukuje kandydatów na stanowisko w korpusie służby cywilnej:
Starszego inspektora
w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia
Ogłoszenie umieszczono na stronie BIP Korpusu Służby Cywilnej - nr 141915
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo
Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 4.731,37 zł
Umowa na czas określony
Osoba na tym stanowisku:
-
organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii ogólnej oraz planowanie zadań,
-
właściwe sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie i wysyłanie dokumentów jawnych w zakresie swoich kompetencji,
-
nadzorowanie stanu i ochrony dokumentów znajdujących się w kancelarii oraz wykorzystywaniem pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii zgodnie z ich przeznaczeniem,
-
prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli używanych w komórkach organizacyjnych KPP w Grajewie zgodnie z aktualną instrukcją,
-
przygotowywanie i przekazywanie w należyty sposób i na bieżąco, tj. do 31 marca roku następnego do archiwum KPP dokumentów wykorzystanych lub zbędnych do dalszej pracy, sporządzanie spisów i protokołów brakowania zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt,
-
ewidencjonowanie, przechowywanie przepisów jawnych wydanych przez MSWiA, KGP, KWP, KPP w rozbiciu na poszczególne lata i rodzaje.
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
wykształcenie: średnie,
-
staż pracy co najmniej dwa lata,
-
znajomość przepisów kancelaryjnych, przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych i archiwizacji,
-
umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania ich w praktyce,
-
obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-
Wykształcenie: wyższe
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Co oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
-
Jaka osobą z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składak dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%
Warunki pracy
-
praca wykonywana w warunkach biurowych w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
-
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
-
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
-
przed zatrudnieniem niezbędne będzie poddanie się procedurze w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczoną klauzulą „ściśle tajne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632)
-
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
-
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnoprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
-
stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu lub pracy/
Aplikuj do: 06.09.2024 roku
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141915" na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Wojska Polskiego 74a
19-200 Grajewo
-
Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2024 roku
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu/
-
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Grajewie z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo e-mail: kpp@grajewo.bk.policja.gov.pl
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym w Komendzie Powiatowej Policji w Grajewie jest Katarzyna Jobda - Tołkacz, tel. kontaktowy: /47/ 7184 204, e-mail: iod.kpp@grajewo.bk.policja.gov.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
-
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej – do pobrania na stronie https://nabory.kprm.gov.pl pod ogłoszeniem o naborze