Oferta pracy na stanowisko inspektora do spraw prewencji kryminalnej, nieletnich i patologii Zespół Prewencji Kryminalnej, Nieletnich i Patologii Wydziału Prewencji
Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
19-200 Grajewo ul. Wojska Polskiego 74a
Poszukuje kandydatów na stanowisko w korpusie służby cywilnej:
Inspektor
do spraw prewencji kryminalnej, nieletnich i patologii Zespół Prewencji Kryminalnej, Nieletnich i Patologii Wydziału Prewencji
Ogłoszenie umieszczono na stronie BIP Korpusu Służby Cywilnej - nr 154866
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Umowa na czas określony
Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo
Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 4.967,95 zł
Osoba na tym stanowisku:
- Współdziałanie z ogniwami KPP w przedmiocie przedsięwzięć organizacyjnych i programowych na rzecz ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego, przeciwdziałaniu przestępczości.
- Realizowanie przydzielonych programów prewencyjnych w szczególności poprzez: opracowywanie planów przedsięwzięć, tworzenie stałego forum policyjno – społecznego dla optymalnej realizacji założeń programowych, opracowywanie analiz stanu bezpieczeństwa i zagrożeń, zachęcanie do wszelkiego rodzaju inicjatyw społecznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa, angażowanie wszystkich możliwych podmiotów do współpracy partnerskiej na rzecz poprawy bezpieczeństwa, edukacja, poradnictwo oraz pomoc w przedmiocie problematyki przestępczości nieletnich, osób starszych i niepełnosprawnych, propagowanie założeń programowych przy realizacji programów prewencyjnych, inspirowanie działań kulturalno – sportowych.
- Reprezentowanie KPP w kontaktach z władzami lokalnymi, przedstawicielami organizacji i instytucji społecznych, spełniając tym samym funkcję koordynatora, inspiratora i organizatora realizowanych programów prewencyjnych.
- Koordynowanie działań dzielnicowych i policjantów OPI w realizacji zadań prewencji kryminalnej.
- Inicjowanie spotkań ze społeczeństwem i uczestniczenie w nich oraz rozwijanie więzi ze społeczeństwem w celu angażowania ich do działalności na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- Opracowywanie, przygotowywanie materiałów edukacyjno – informacyjnych do wykorzystania w przedsięwzięciach profilaktycznych na rzecz zapobiegania demoralizacji i przestępczości nieletnich.
- Współuczestniczenie w działaniach i przedsięwzięciach profilaktycznych poprzez udział w spotkaniach społecznych, organizacji konkursów dla dzieci i młodzieży.
- Podejmowanie inicjatyw w zakresie zapobiegania patologiom i innym negatywnym zjawiskom.
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie,
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy z dziećmi, pracy w administracji,
- Obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe z zakresu pedagogiki lub psychologii
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy z dziećmi lub młodzieżą
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsca do ćwiczeń lub zajęć sportowo – rekreacyjnych w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- praca w terenie – wyjazdy na spotkania profilaktyczne do placówek przedszkolnych, szkolnych, spotkania z seniorami, odwiedzanie miejsc wypoczynku dzieci i młodzieży
- praca wykonywana sporadycznie podczas weekendów /imprezy plenerowe na terenie powiatu grajewskiego/,
- praca przy monitorze ekranowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnoprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
- stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze budynku.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Zatrudnienie nastąpi po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych odpowiednią klauzulą (postępowanie sprawdzające jest prowadzone przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP Grajewo po wyłonieniu kandydata do zatrudnienia).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- w przypadku dużej ilości podań istnieje możliwość przeprowadzenia testu wiedzy (ustawa o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o Policji, ustawa o ochronie informacji niejawnych) lub sprawdzenie umiejętności przeprowadzenia spotkania profilaktycznego na podany temat (bezpieczne wakacje /ferie/, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczny senior, bezpieczny internet, itp.) – opracowanie scenariusza i przedstawienie go.
- rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu lub pracy/
Aplikuj do: 20 sierpnia 2025 roku
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154866" na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Wojska Polskiego 74a
19-200 Grajewo
- Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2025 roku
- Decyduje data: stempla pocztowego /osobistego dostarczenia oferty do urzędu/
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Grajewie z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo e-mail: kpp@grajewo.bk.policja.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym w Komendzie Powiatowej Policji w Grajewie jest Katarzyna Jobda - Tołkacz, tel. kontaktowy: /47/ 7184 204, e-mail: iod.kpp@grajewo.bk.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie inspektor
Data publikacji 06.08.2025 19:00(pdf 202.41 KB)